PROFESIONÁLNÍ AUTOŘI

Náš tým tvoří vysokoškolsky vzdělaní autoři s dlouholetými zkušenostmi s tvorbou odborných textů.

DODRŽOVÁNÍ TERMÍNŮ

Podklady předáváme vždy v dohodnutých termínech. Nabízíme také možnost expresního vypracování podkladů.

100% ORIGINALITA

Všechny doklady jsou vypracovány jako originál na základě požadavků klienta. Nehrozí žádné plagiáty.

CENOVÁ NABÍDKA DO 24 HODIN

Okamžitě vám přidělíme vhodného autora, který do 24 hod. posoudí vaše individuální požadavky a pošle cenovou nabídku.

PR článek a jeho význam

Co PR článek je? Zkratka PR pochází z anglického Public Relation, neboli vztahy s veřejností. Jedná se o marketingový nástroj, který má oslovit určitou cílovou skupinu. Vytvořit dokonalý PR článek obnáší dodržet určitá pravidla, aby článek mohl splnit svoji funkci, tj. informovat veřejnost o obchodní činnost tak, aby se z ní stala potencionální klientela.

 

Hlavním přínosem PR článků by měla být podpora návštěvnosti webových stránek. Je však důležité mít o čem psát a téma dobře zpracovat. To však neumí každý, část PR článků na internetu umístěných, v podstatě nemá téměř žádnou vypovídací hodnotu. Například začínající společnosti, které nemají zatím žádné kontakty, klientelu a neumí vyzdvihnout svoji činnost a přitažlivě ji prezentovat, potřebují kvalitní PR články. Kdo nemá dostatečné zkušenosti a schopnost kreativní tvorby, má možnost se obrátit na zkušené pisatele, copywritery, textaře a redaktory, kteří pro ně články zpracují.

PR článek nečiní nátlak na čtenáře, zaujme ho však hodnotným obsahem. Měl by v první řadě informovat o něčem novém - o něčem, co čtenáři překvapí, potěší, rozšíří jeho povědomí o službě či produktu, případně mu dá pocítit, že zjistit obsah článku a následně se zaobírat webovými stránkami té které společnosti, je v jeho zájmu. Důležité je tedy nejprve čtenáře dostatečně a poutavě informovat, pak bude ve čtení pokračovat. Informace vejdou do jeho povědomí a podnítí zájem o zboží nebo službu. Teprve potom ho může článek nenásilně pobídnout k pořízení produktu nebo služby. Pozitivní roli v PR článku hrají zpětné odkazy, díky nimž se zájemce dostane rychle k jádru věci. Kromě obsahu je důležité správné umístění článku, a to na tematických serverech.

Co by tedy měly PR články obsahovat?

Měly by čtenáři poskytnout informačně přínosný obsah. To znamená, že by se měl dovědět o stávajících produktech a službách, o vývoji nových produktů a zdokonalování služeb, o speciálních a výjimečných službách, které společnosti dělají dobré jméno. PR články mají být správně optimalizované pro vyhledávače, protože tak jsou snadno dohledatelné a přivedou na webové stránky cílové zájemce.